صفحه اول  اخبار اندیشه آخرین استفتائات آثار فقهی مرجع استخاره تماس با ما درباره ما
مرجع ما پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه http://marjaema.com
مطالب مهم
تبلیغات
اخبار
اوقات شرعی
اخبار حوزه و دانشگاه
» تأکید نماینده مجلس بر اجرای قوانین حوزه زنان
» گزارش تصویری از مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
» پیکر آیت الله موسوی اردبیلی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد
» بیانیه حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی حکم اخیر شیخ الازهر: کشتار غیر مسلمین در هر کجای دنیا شدیداً محکوم است
صفحه اول  >> اخبار >>
مرجع ما | حضرت آیت الله صافی گلپایگانی: غنای علمی شیعه مانع عرض اندام دیگران شده است
بازدید این صفحه: 5457          تاریخ انتشار: 1395/7/5 ساعت: 14:08:29
حضرت آیت الله صافی گلپایگانی: غنای علمی شیعه مانع عرض اندام دیگران شده است

موضوع: اخبار

حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی ضمن تاکید بر غنای علمی شیعه گفت: این غنای شیعه سبب شده تا دیگران در مقابل ما نتوانند عرض اندام کنند.

به گزارش مرجع ما به نقل از شفقنا، این مرجع تقلید در مراسم رونمایی از موسوعه «السنه نبویه فی مصادر المذاهب الاسلامیه» که با حضور جمعی از علمای اهل تسنن و شیعه در سالن اجتماعات دارالشفاء برگزار شد،با اشاره به روز مباهله اظهار داشت: از تمام دست اندرکاران گردآوری این موسوعه کمال تشکر را دارم که با کیفیت بسیار خوب آن را به انجام رساندند و امیدوارم عنایات ولی عصر شامل حال همه آنها باشد.

او، جمع آوری این مجموعه نفیس را امری عظیم و بزرگ دانست و گفت: امید است آثار و برکات این موسوعه برای همه مسلمانانی که می خواهند از حقایق دین، قرآن و اهل بیت (ع) بهره مند شوند، شامل حال آنها گردد.

آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به اینکه این کار توسط آیت الله بروجردی مطرح شده است، افزود: مرحوم آیت الله بروجردی در ابتدا نیز مشغول به این کار شدند ولی به دلیل اتفاقاتی مهم منصرف گردیدند اما الان این کتاب با این کیفیت آماده شده است و ان شاء الله بتوانیم در مرعی و منظر دیگران منتشر کنیم.

او تنها راه رسیدن به مقامات علمی را متوسل شدن به اهل بیت دانست و افزود: حدیث ثقلین نمونه واضح و آشکار بر این مسأله است و ما کتاب های زیادی مثل نهج البلاغه و صحیفه سجادیه را داریم و از این لحاظ بسیار قوی هستیم و غنای علمی شیعه بیشتر است و دیگران در مقابل ما نمی توانند عرض اندام کنند.

این مرجع تقلید هدف اصلی این موسوعه را دستیابی به علم با تکیه بر مقاصد اهل بیت(ع) دانست و گفت: امیدوارم توجهات امام عصر شامل حال این موسوعه باشد و این موسوعه وسیله ای باشد برای اینکه شیعه و سنی با هم تقریب پیدا کنند و با هم متفق شوند.

کد خبر: 139575305306
1395/7/5

Share

بدون نظر

نام
پست الکترونیکی
وب سایت
متن