صفحه اول  اخبار اندیشه آخرین استفتائات آثار فقهی مرجع استخاره تماس با ما درباره ما
مرجع ما پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه http://marjaema.com
مطالب مهم
تبلیغات
اخبار
اوقات شرعی
اخبار حوزه و دانشگاه
» تأکید نماینده مجلس بر اجرای قوانین حوزه زنان
» گزارش تصویری از مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
» پیکر آیت الله موسوی اردبیلی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد
» بیانیه حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی حکم اخیر شیخ الازهر: کشتار غیر مسلمین در هر کجای دنیا شدیداً محکوم است
صفحه اول  >> اخبار >>
مرجع ما | تاکید حضرت آیت الله موسوی اردبیلی بر بکارگیری افراد پرکار و دلسوز دین در جامعه
بازدید این صفحه: 4242          تاریخ انتشار: 1395/5/6 ساعت: 10:09:38
تاکید حضرت آیت الله موسوی اردبیلی بر بکارگیری افراد پرکار و دلسوز دین در جامعه

موضوع: اخبار

حضرت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی گفت: وجود افراد خوب و پرکار و کم خرج در جامعه مایه افتخار است که در عین کارآمدی و دلسوزی برای دین و جامعه و انقلاب، با پرهیز از اسراف کاری و تبذیر به نحو احسن انجام وظیفه می کنند.

به گزارش مرجع ما به نقل از شفقنا، این مرجع تقلید در دیدار قائم مقام و اساتید دانشگاه مفید با تجلیل از اقدامات خوب دانشگاه مفید و حضور اساتید فرهیخته آن در بیت مرجعیت اظهار داشت: خوشحالم از اینکه افراد خوش نام و خوش ذوق و صاحب فکری به عنوان استاد در دانشگاه مفید خدمت می کنند وامروز در جمع ما حضور دارند و این افراد می توانند خدمات ارزشمندی به حوزه و جامعه دینی ما ارائه کنند و امیدوارم این روند در دانشگاه مفید ادامه پیدا کند و بر غنای کار بیفزاید.

او در ادامه افزود: وجود افراد خوب و پرکار و کم خرج در جامعه مایه افتخار است که در عین کارآمدی و دلسوزی برای دین و جامعه و انقلاب، با پرهیز از اسراف کاری و تبذیر به نحو احسن انجام وظیفه می کنند که یکی از نمونه های آن فردی است که مدت ها قبل از انقلاب در امر مفید با ما همکاری می کرد و بعدها با عناوین و سمت های دیگر پس از انقلاب خدمت کرد و دو روز پیش از این به دیدار من آمد و من دیدم هم چنان با همان روش زاهدانه خود به خدمت ادامه می دهد.

آیت الله موسوی اردبیلی گفت:  این فرد آن قدر کم ادعاست که بعد از این همه خدمت در جامعه فراموش شده است که البته جایگاه معنوی این افراد پیش خداوند حتما محفوظ است. من امیداورم شما ها بتوانید افراد ارزشمند و تأثیرگذاری در جامعه دینی و اسلامی باشید.

در ابتدای این دیدار، دکتر میر سعید موسوی قائم مقام رئیس دانشگاه مفید گزارشی از عملکرد یک ساله دانشگاه مفید ارائه کرد.

او بیان کرد: یکی از اهداف اولیه دانشگاه مفید که توسط مرجعیت دینی تأسیس و اداره می شود، ارتباط جدی با حوزه و مراکز حوزوی است و بر این اساس ما بر آن هستیم تا این صبغه دانشگاه پررنگ تر و در خدمت به حوزه و دانش های حوزوی کارآمدتر باشد.

در ادامه دکتر رهایی معاونت حوزوی دانشگاه مفید و تنی چند از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه نقطه نظرات خود را در این باره بیان کردند.

کد خبر: 139556305251
1395/5/6

Share

بدون نظر

نام
پست الکترونیکی
وب سایت
متن