صفحه اول  اخبار اندیشه آخرین استفتائات آثار فقهی مرجع استخاره تماس با ما درباره ما
مرجع ما پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه http://marjaema.com
مطالب مهم
تبلیغات
اخبار
اوقات شرعی
اخبار حوزه و دانشگاه
» تأکید نماینده مجلس بر اجرای قوانین حوزه زنان
» گزارش تصویری از مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
» پیکر آیت الله موسوی اردبیلی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد
» بیانیه حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی حکم اخیر شیخ الازهر: کشتار غیر مسلمین در هر کجای دنیا شدیداً محکوم است
صفحه اول  >> اخبار >>
مرجع ما | حضرت آیت الله نوری همدانی: مشکلات اقتصادی و رکود در کشور جدی است
بازدید این صفحه: 4956          تاریخ انتشار: 1395/3/22 ساعت: 08:54:57
حضرت آیت الله نوری همدانی: مشکلات اقتصادی و رکود در کشور جدی است

موضوع: اخبار

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی گفت: متاسفانه مشکلات اقتصادی و تورم و رکود جدی است و برای راهکارها باید به میدان آمد و حرف زد.

به گزارش مرجع ما به نقل از شفقنا، این مرجع تقلید در دیدار دبیرکل، اعضای شورای مرکزی، هیات اجرایی و دبیران استانی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سابقه این حزب اظهار داشت: موتلفه اسلامی را بنیانگذار امور مهم سیاسی و فرهنگی و جهادی می دانیم و با این دید به اعضای حزب موتلفه اسلامی نگاه می کنیم و باید این بینش و فرهنگ را نشان دهید که سرمشق دیگران باشید.

او افزود: امروز هر شخص و گروهی که می خواهد در راه حق قدم بردارد باید به میدان بیاید. متاسفانه در کشور بر خلاف حرف فقها و مراجع حرفهایی وجود دارد، شما باید به میدان بیائید و حرفهایتان را بزنید. روزگاری سخنرانی و نوشتن اثر داشت اما امروز می بینیم کارهایی انجام می شود و حرف هایی زده می شود که بر خلاف نظر ما و شما است و دیگر فقط نوشتن و سخن گفتن کافی نیست باید به میدان عمل آمد.

آیت‌الله نوری همدانی اظهارداشت: امروز در کشور دو اراده برای اداره کشور وجود دارد، مقام معظم رهبری برای اینکه سوژه ای دست دشمنان ندهند بسیاری از مسائل را به صراحت بیان نمی کنند. در هر جامعه ای باید حرف حق و یک فکر حاکم باشد. حق دوتا نیست، دو فکر بودن اخلال ایجاد می کند و باعث می شود دشمن نفوذ کرده و اعمال قدرت کند؛ اسلام می گوید برای حق باید جهاد کرد و در راه خدا خون داد، عزت اسلام به جهاد است، تا کادری به وجود نیاید و از جان و خون خود نگذریم پیشرفتی نیز صورت نمی گیرد.

او تاکید کرد: باید به میدان بیائیم و حرف خود را بزنیم و اگر حرفهایمان فقط در کاغذها باشد پیشرفتی نمی کنیم.  متاسفانه مشکلات اقتصادی و تورم و رکود جدی است و برای راهکارها باید به میدان آمد و حرف زد.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: همین مردم انقلاب را به ثمر رساندند و در جنگ تحمیلی دفاع کردند و خون دادند، این مردم راهنما و پشتیبان می خواهند و عاشق شهادت هستند، باید به میدان آمد و حرف زد. گفتن حق خجالت ندارد.

کد خبر: 1395322305236
1395/3/22

Share

بدون نظر

نام
پست الکترونیکی
وب سایت
متن