صفحه اول  اخبار اندیشه آخرین استفتائات آثار فقهی مرجع استخاره تماس با ما درباره ما
مرجع ما پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه http://marjaema.com
مطالب مهم
تبلیغات
اخبار
اوقات شرعی
اخبار حوزه و دانشگاه
» تأکید نماینده مجلس بر اجرای قوانین حوزه زنان
» گزارش تصویری از مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
» پیکر آیت الله موسوی اردبیلی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد
» بیانیه حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی حکم اخیر شیخ الازهر: کشتار غیر مسلمین در هر کجای دنیا شدیداً محکوم است
صفحه اول  >> اخبار >>
مرجع ما | پیروزی از آن مسلمانان است
بازدید این صفحه: 5274          تاریخ انتشار: 1392/6/20 ساعت: 01:32:56
حضرت آیت الله صافی گلپایگانی:
پیروزی از آن مسلمانان است

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با بیان این که با معرفی زندگی و مصیبت‌های وارده بر امامزادگان می‌توان فرهنگ تشیع را احیا کرد، تصریح کردند: سلفی‌ها که به کشتار پیروان اهل بیت(ع)روی آورده اند باید بدانند، پیروزی در نهایت با مسلمانان است و آنها با اهانت به قبور اصحاب پیامبر (ص) به اهداف خود نمی‌رسند.

موضوع: پیام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرجع ما به نقل از خبرگزاری حوزه، این مرجع تقلید در پیامی به کنگره بین‌المللی امامزادگان در اصفهان  اظهارداشتند: در صورتی که زندگی امامزادگان در جامعه امروز تبیین و به مردم معرفی شود برکات زیادی را به دنبال خواهد داشت.

ایشان در بخشی از این پیام تصریح دارند: در عراق و پاکستان امامزادگانی وجود دارند که هنوز ناشناخته هستند و باید با شناساندن آنها در تقویت فرهنگی دینی گام برداشت.

این مرجع تقلید تاکید کردند: در صورت ناشناخته ماندن زندگی امامزادگان بخشی از فرهنگ دینی شیعیان ناقص می‌ماند و با توجه به این که مسئولان اوقاف کشور در راه تعلیم مبانی دینی حرکت می‌کنند باید در این راستا اقدام کنند.

ایشان  با اشاره به هتک حرمت‌ سلفی‌ها و وهابیون نسبت به ائمه اطهار (ع) گفتند: در حال حاضر سلفی‌ها به کشتار مسلمانان روی آورده‌اند اما آنها باید بدانند پیروزی در نهایت با مسلمانان است و آنها با اهانت به قبور اصحاب پیامبر (ص) به اهداف خود نمی‌رسند.

حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی  در بخش دیگری از این پیام تصریح کردند: تکریم از اهل‌بیت (ع) و امامزادگان، موجب کسب فیض و تعظیم شعائر است و یکی از افتخارات بنده نیز خدمت در درگاه این خاندان با کرامت است.

کد خبر: 139262030646
1392/6/20

Share

بدون نظر

نام
پست الکترونیکی
وب سایت
متن