صفحه اول  اخبار اندیشه آخرین استفتائات آثار فقهی مرجع استخاره تماس با ما درباره ما
مرجع ما پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه http://marjaema.com
مطالب مهم
تبلیغات
اخبار
اوقات شرعی
اخبار حوزه و دانشگاه
» تأکید نماینده مجلس بر اجرای قوانین حوزه زنان
» گزارش تصویری از مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
» پیکر آیت الله موسوی اردبیلی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد
» بیانیه حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی حکم اخیر شیخ الازهر: کشتار غیر مسلمین در هر کجای دنیا شدیداً محکوم است
صفحه اول  >> اخبار >>
مرجع ما | ديدار حجة الاسلام دكتر علوي وزير جديد اطلاعات با حضرت آيت الله صافي در مشهد مقدس
بازدید این صفحه: 4618          تاریخ انتشار: 1392/5/31 ساعت: 03:29:32
ديدار حجة الاسلام دكتر علوي وزير جديد اطلاعات با حضرت آيت الله صافي در مشهد مقدس

حجة الإسلام دكتر سيد محمود علوي، وزير اطلاعات صبح امروز پنجشنبه 31/6/1392، با حضور در محل سكونت حضرت آيت الله العظمي صافي در مشهد مقدس، با معظم له ديدار و گفتگو كرد.

موضوع: دیدار

حجة الإسلام دكتر سيد محمود علوي، وزير اطلاعات صبح امروز پنجشنبه 31/6/1392، با حضور در محل سكونت حضرت آيت الله العظمي صافي در مشهد مقدس، با معظم له ديدار و گفتگو كرد.

در اين ديدار، حضرت آيت الله العظمي صافي با ابراز خرسندي از انتخاب ايشان و ديگر وزرا و شروع به كار دولت جديد، مطالب مهمي را پيرامون مسائل منطقه و جهان اسلام بيان فرمودند.

معظم له به وضعيت حساس جهان اسلام در شرايط كنوني به خصوص كشورهاي مصر، سوريه و ديگر كشورهاي همسايه اشاره نمودند و دولت جديد را به تصميمات مدبّرانه و توأم با حفظ عزّت و مصلحت  نظام جمهوري اسلامي در عرصه‌ي جهاني فراخواندند.

ايشان برقراري ارتباط صحيح و همراه با حفظ منافع با كشورهاي اسلامي و تأثير گذار در معادلات جهاني را امتيازي براي كشور دانستند و ابراز اميدواري كردند كه اين اتفاق در دولت جديد روي دهد.

مرجع عاليقدر جهان تشيع با اشاره به اينكه اسلام، دين رحمت و مهرباني است، از دولتمردان خواستند تا مردم و جهانيان را بيش از گذشته به دين مبين اسلام خوش‌بين نموده و راه ترقي و رشد را در تمام عرصه‌هاي علمي هموار سازند.

حضرت آيت الله العظمي صافي، به روحيه‌ي نشاط و اميدي كه بعد از روي كار آمدن دولت جديد در جامعه به وجود آمده است اشاره كردند و اظهار داشتند: قدر اعتماد مردم را بدانيد و امّيدواريم كه انشاء الله اين روحيه‌ي نشاط همواره باقي بماند.

معظم له به مشكلات و سختي‌هايي كه در پيش‌روي دولت جديد قرار دارد اشاره كردند و فرمودند: مردم مشكلات شما را درك مي‌كنند و اميدوارند كه مشكلاتي كه از سوء تدبير دولت‌ گذشته برجاي مانده است و بداخلاقي‌هايي كه در جامعه انتشار يافته، و همچنين مشكلات معيشتي مردم، با تدبير صحيح و درايت كامل رئيس جمهور و وزراي ايشان مرتفع شده و موجبات اميدواري و خرسندي مردم شريف ايران را فراهم آورد.

ايشان در پايان فرمودند: البته لازم است كه در تمام اين امور به خداوند متعال توكل نماييد و از حضرت بقية الله الاعظم ارواح العالمين له الفداء استمداد بطلبيد و انشاء الله بتوانيد قلب مقدس آن وجود نازنين را با اعمال و رفتار خود خوشنود نماييد. ما هم مشكلات شما را درك نموده و براي رفع آنها و موفقيت شما دعا مي‌كنيم.

حجةالاسلام دكتر سيد محمود علوي در ابتداي اين ديدار گزارشي از برنامه‌ها و فعاليت‌هاي اين وزارتخانه خدمت معظم له ارائه نمود.

لازم به ذكر است كه ادامه‌ي اين ديدار به صورت محرمانه برگزار شد.

کد خبر: 139253130584
1392/5/31

Share

بدون نظر

نام
پست الکترونیکی
وب سایت
متن