صفحه اول  اخبار اندیشه آخرین استفتائات آثار فقهی مرجع استخاره تماس با ما درباره ما
مرجع ما پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه http://marjaema.com
مطالب مهم
تبلیغات
اخبار
اوقات شرعی
اخبار حوزه و دانشگاه
» تأکید نماینده مجلس بر اجرای قوانین حوزه زنان
» گزارش تصویری از مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
» پیکر آیت الله موسوی اردبیلی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد
» بیانیه حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی حکم اخیر شیخ الازهر: کشتار غیر مسلمین در هر کجای دنیا شدیداً محکوم است
صفحه اول  >> اخبار >>
مرجع ما | حضرت آیت الله صافی گلپایگانی: تبلیغ دین اسلام و معارف اهل بیت در دنیا پیشرفت خوبی دارد
بازدید این صفحه: 4557          تاریخ انتشار: 1395/3/17 ساعت: 14:01:26
حضرت آیت الله صافی گلپایگانی: تبلیغ دین اسلام و معارف اهل بیت در دنیا پیشرفت خوبی دارد

موضوع: اخبار

حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی گفت: تبلیغ دین اسلام و معارف والای اهل بیت علیهم‌السّلام توسط طلاب در خارج از کشور، از آمال و آرزوهای سیدنا الأستاد حضرت آیت الله العظمی بروجردی رحمه الله علیه بود که در زمان خود ایشان هم چشمگیر بود و امروز الحمدلله با پیشرفت خوبی همراه شده است.

به گزارش مرجع ما به نقل از شفقنا، این مرجع تقلید در دیدار حجه ‌الإسلام دکتر بدیعی، مسئول مرکز اسلامی “هوستون” آمریکا با تقدیر و تشکّر از فعالیت‌های انجام‌شده توسط این مرکز اظهار داشت: فرصت خوبی که برای شما فراهم شده است را قدر بدانید که لطف خدا و توفیقی الهی است. فرصت به‌دست آمده، فرصتی مغتنم برای ترویج اسلام و هدایت‌های نورانی آن می‌باشد که حقیر دعا می‌کنم ان‌شاء الله بتوانید به اهدافی که گزارش دادید نائل شوید. بنده از فعالیت‌هایی که انجام‌شده است بسیار خوشحال شدم. باید واقعاً خداوند را شاکر بود که رشد مراکز اسلامی و مساجد در سراسر دنیا و کشور آمریکا، همه از لطف خداوند سبحان است.

او در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به برنامه‌های آیت الله العظمی بروجردی نسبت به تبلیغ در خارج کشور، افزود: تبلیغ دین اسلام و معارف والای اهل بیت علیهم‌السّلام توسط طلاب در خارج از کشور، از آمال و آرزوهای سیدنا الأستاد حضرت آیت الله العظمی بروجردی رحمه الله علیه بود که در زمان خود ایشان هم چشمگیر بود و امروز الحمدلله با پیشرفت خوبی همراه شده است. آن مرحوم بارها و بارها بر این نکته تأکید داشتند که باید با ادیان الهی دیگر ارتباط داشت و در ضمن این ارتباط‌ها، هدایت‌های قرآن و اهل بیت علیهم‌السّلام را با دلیل و متقن برای آنها بیان کرد.

آیت الله صافی گلپایگانی قسمت دیگری از سخنان خود را به امر مهدویت اختصاص داده و با اشاره به موضوع امسال کنگره سالیانه مسلمانان آمریکا، ابراز امیدواری کرد که با ترویج معارف اهل بیت علیهم‌السلام خصوصاً حضرت بقیه الله الأعظم ارواح العالمین له الفداء، بتوانید اسلام ناب را برای مردم آنجا تبیین نمایید.

او در پایان این دیدار، برای ایشان و همکارانشان در مرکز اسلامی هوستون، از خداوند متعال، توفیقات بیشتر مسألت نمودند.

حجه ‌الإسلام آقای دکتر بدیعی، مسئول مرکز اسلامی “هوستون” آمریکا با حضور در بیت مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله الوارف با ایشان دیدار کرد.

مسئول این مرکز اسلامی، و سخنگوی کنگره مسلمانان آمریکا، در گزارشی از فعالیت‌های این نهاد، به اهمیت موضوع برگزاری کنگره سالیانه مسلمانان آمریکا که با حضور حدود ۳۰۰۰ نفر از شخصیت‌های مذهبی ازسراسر آمریکا و امسال با موضوع «امام مهدی، منجی بشریت» برگزار می‌گردد اشاره نمود.

کد خبر: 1395317305233
1395/3/17

Share

بدون نظر

نام
پست الکترونیکی
وب سایت
متن