صفحه اول  اخبار اندیشه آخرین استفتائات آثار فقهی مرجع استخاره تماس با ما درباره ما
مرجع ما پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه http://marjaema.com
مطالب مهم
تبلیغات
اخبار
اوقات شرعی
اخبار حوزه و دانشگاه
» تأکید نماینده مجلس بر اجرای قوانین حوزه زنان
» گزارش تصویری از مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
» پیکر آیت الله موسوی اردبیلی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد
» بیانیه حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی حکم اخیر شیخ الازهر: کشتار غیر مسلمین در هر کجای دنیا شدیداً محکوم است
صفحه اول  >> اخبار >>
مرجع ما | حضرت آیت الله صافی گلپایگانی: مسلمانان تحت لوای توحید و اسلام قرار گیرند
بازدید این صفحه: 4518          تاریخ انتشار: 1395/3/13 ساعت: 08:09:01
حضرت آیت الله صافی گلپایگانی: مسلمانان تحت لوای توحید و اسلام قرار گیرند

موضوع: اخبار

 حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی گفت: خواسته ما رجوع به قرآن و اعتصام به حبل الله است و مسلمانان باید تحت لوای توحید و اسلام قرار بگیرند.

به گزارش مرجع ما به نقل از شفقنا، این مرجع تقلید در دیدار علمای  اهل سنت هند و اندونزی که امروز در بیت این مرجع تقلید برگزار شد،  اظهار داشت: ما عظمت اسلام را می خواهیم چه سنی و چه شیعه؛ باید به دنبال عظمت اسلام باشیم. خواسته ما رجوع به قرآن و اعتصام به حبل الله است و مسلمانان باید تحت لوای توحید و اسلام قرار بگیرند.

او با بیان این که من برای همه مسلمانان دعا می کنم که موفق باشند و دشمنان منکوب شوند گفت: افتخار ما این است که از امت پیامبر(ص) هستیم؛ همه به خدا و ولایت ائمه طاهرین(ع) اعتقاد داریم.

آیت الله صافی گلپایگانی با بیان اینکه قرآن از همه چیز بالاتر است و باید آن را هر چه بیشتر بخوانیم و به آن توجه کنیم، تصریح کرد: این دیدار اسباب خوشحالی است جمعیتی از ملل مختلف که همه متدین ومسلمان هستند و به خدا و پیامبر(ص) ایمان دارند. همه با هم باید در مقابل دشمنان و داعشی ها که اسباب فتنه شده و مسلمانان را بدنام کرده اند، متحد باشیم و اتفاق نظر داشته باشیم. دشمنان و داعشی ها، در دینی که دین ولایت و حمایت از فقراست اسباب اذیت و آزار مردم دنیا شده اند.

او به آیه  «واعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا» اشاره کرد و گفت: این آیه رسالت پیامبر(ص) و قرآن است که باید در مقابل کسانی که می خواهند مسلمانان از هم جدا شوند و فتنه ایجاد کنند، اعتصام به حبل الله داشته باشیم، به خدا توجه داشته باشیم و با قرآن باشیم.

کد خبر: 1395313305230
1395/3/13

Share

بدون نظر

نام
پست الکترونیکی
وب سایت
متن