صفحه اول  اخبار اندیشه آخرین استفتائات آثار فقهی مرجع استخاره تماس با ما درباره ما
مرجع ما پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه http://marjaema.com
مطالب مهم
تبلیغات
اخبار
اوقات شرعی
اخبار حوزه و دانشگاه
» تأکید نماینده مجلس بر اجرای قوانین حوزه زنان
» گزارش تصویری از مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
» پیکر آیت الله موسوی اردبیلی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد
» بیانیه حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی حکم اخیر شیخ الازهر: کشتار غیر مسلمین در هر کجای دنیا شدیداً محکوم است
صفحه اول  >> اخبار >>
مرجع ما |   حضرت آیت الله سبحانی: تجلیل از شهدا نوعی ترویج ایثار است
بازدید این صفحه: 3853          تاریخ انتشار: 1395/2/8 ساعت: 13:05:00
  حضرت آیت الله سبحانی: تجلیل از شهدا نوعی ترویج ایثار است

این مرجع تقلید در دیدار با ستاد سی و دومین یادواره شهید آیت الله شیخ مهدی شاه آبادی ضمن تأکید بر فضایل علمی و اخلاقی این عالم افزود: مرحوم آیت الله محمدعلی شاه آبادی در حقیقت یک عالم برجسته و کامل در عرصه علم و عمل بود که پس از تحصیل در تهران به نجف سفر کرد و مجددا به تهران و پس از آن به قم بازگشت.

موضوع: اخبار

 

حضرت آیت الله العظمی سبحانی خطاب به فرزند آیت الله شاه آبادی گفت: امیدوارم که همچون پدرتان در راه علم و عمل پیشتاز باشید و شجره طیبه حضرت آیت الله شاه آبادی بزرگ را همچنان زنده و پاینده نگه دارید.

به گزارش مرجع ما به نقل از شفقنا، این مرجع تقلید در دیدار با ستاد سی و دومین یادواره شهید آیت الله شیخ مهدی شاه آبادی ضمن تأکید بر فضایل علمی و اخلاقی این عالم افزود: مرحوم آیت الله محمدعلی شاه آبادی در حقیقت یک عالم برجسته و کامل در عرصه علم و عمل بود که پس از تحصیل در تهران به نجف سفر کرد و مجددا به تهران و پس از آن به قم بازگشت.

او گفت: در سال ۱۳۳۱ شمسی، حضرت امام خمینی (ره) در درس اصول خود تأکید کردند که من در تمام عمرم انسانی به لطافت حضرت آیت الله شاه آبادی ندیده ام.

آیت الله سبحانی ادامه داد: این عالم برجسته هم در مقام علمی و هم در مقام عمل و اخلاق ممتاز بود. ایشان در مسیری که داشتند همواره امر به معروف و نهی از منکر می کردند. آثار بسیاری از ایشان چاپ شد و آثاری هم متأسفانه انتشار پیدا نکرد. تربیت فرزندان روحانی و عالم از دیگر فضایل ایشان بود.

او تصریح کرد: این شجره طیبه به دست فرزندان ایشان ادامه پیدا کرد و به شیخ مهدی شاه آبادی رسید و از ایشان به فرزندانشان که در این جمع حضور دارند و از آنها به سایر نوادگان می رسد که امیدواریم این شجره طیبه فاضله ادامه پیدا کند چراکه این اتفاق باید رخ دهد.

این مرجع تقلید ادامه داد: از هیاتی که برای تجلیل از این انسان وارسته، عالم و خدمتگذار تشکیل شده است صمیمانه تشکر می کنم چراکه تجلیل از شهدا علاوه بر یک وظیفه یک نوع ترویج ایثار است تا مردم بدانند فردی که شهید می شود هیچگاه از یاد نمی رود. در واقع هم به وظیفه شخصی مان عمل می کنیم و هم آن را ترویج می دهیم.

کد خبر: 139528305124
1395/2/8

Share

بدون نظر

نام
پست الکترونیکی
وب سایت
متن