صفحه اول  اخبار اندیشه آخرین استفتائات آثار فقهی مرجع استخاره تماس با ما درباره ما
مرجع ما پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه http://marjaema.com
مطالب مهم
تبلیغات
اخبار
اوقات شرعی
اخبار حوزه و دانشگاه
» تأکید نماینده مجلس بر اجرای قوانین حوزه زنان
» گزارش تصویری از مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
» پیکر آیت الله موسوی اردبیلی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد
» بیانیه حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی حکم اخیر شیخ الازهر: کشتار غیر مسلمین در هر کجای دنیا شدیداً محکوم است
صفحه اول  >> اخبار >>
مرجع ما | امروز روز بی تفاوتی و سکوت در برابر اتفاقات جهان اسلام نیست.
بازدید این صفحه: 3726          تاریخ انتشار: 1394/5/7 ساعت: 10:18:55
حضرت آیت الله نوری همدانی:
امروز روز بی تفاوتی و سکوت در برابر اتفاقات جهان اسلام نیست.

حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار جمعی از علما و مسؤولان مشهد با تاکید بر لزوم حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی در تمامی برنامه ها، سکوت در برابر مسائل و اتفاقات جهان اسلام را روا ندانسته و مبارزه با ظلم و ظالم و یاری کردن مظلوم را از اصول مهم دینی ذکر کردند.

موضوع: دیدار

به گزارش مرجع ما (پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه)؛

حضرت آیت الله نوری همدانی دیروز در دیدار امام جمعه مشهد و شماری از مسؤولان استان خراسان رضوی، با تاکید بر حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی، تصریح کردند: امروز یکی از وظایف ما معرفی چهره واقعی اسلام است و باید در این راستا همه ظرفیت ها و توان خود را بکار گیریم.

ایشان با بیان ارزش های اسلامی و انقلابی خاطرنشان نمودند: امروز روز سکوت و بی تفاوت بودن در قبال مسائل نیست؛ امروز باید نسبت به دشمنان اسلام هوشیاری داشته باشیم؛ چراکه آنها درصدد تغییر چهره اسلام ناب هستند و با ایجاد گروهای تکفیری، سلفی و داعش این نقشه را با جدیت هر چه تمام تر دنبال می کنند.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی«مد ظله» از آن دسته افرادی که با اظهارات خود چهره اسلام را متفاوت از حقیقت معرفی می کنند، انتقاد و تصریح کردند: اسلام با اهل خشونت و مستکبران در هر  کجا باشد مبارزه می کند و در حمایت از مظلوم با قدرت در صحنه می ایستد.

معظم له توجه به فرهنگ را از اصول انقلاب اسلامی دانسته و ضمن توصیه های مهم و کاربردی به متولیان و دست اندرکاران این عرصه، خاطرنشان کردند: باید به مسائل فرهنگی نگاه ویژه و همه جانبه شود.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی«مد ظله» در بخش دیگری از سخنان خود توجه به مسائل فرهنگی مشهد را از مسائل مهم دانسته و با اشاره به حجم انبوه زائران داخلی و خارجی این شهر مقدس، تاکید کردند که باید شهر مشهد معرف فرهنگ اسلامی و انقلابی باشد.

 

گفتنی است، در ابتدای این دیدار حجت الاسلام اکبر فرجام مدیر اجرایی حوزه علمیه خراسان، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد مدیر کل اوقات و امور خیریه استان خراسان رضوی و سید صولت مرتضوی شهردار مشهد گزارش جامعی از وضعیت فرهنگی استان خراسان رضوی و شهر مشهد مقدس ارائه کردند.

کد خبر: 139457303842
1394/5/7

Share

بدون نظر

نام
پست الکترونیکی
وب سایت
متن