صفحه اول  اخبار اندیشه آخرین استفتائات آثار فقهی مرجع استخاره تماس با ما درباره ما
مرجع ما پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه http://marjaema.com
مطالب مهم
تبلیغات
اخبار
اوقات شرعی
اخبار حوزه و دانشگاه
» تأکید نماینده مجلس بر اجرای قوانین حوزه زنان
» گزارش تصویری از مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
» پیکر آیت الله موسوی اردبیلی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد
» بیانیه حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی حکم اخیر شیخ الازهر: کشتار غیر مسلمین در هر کجای دنیا شدیداً محکوم است
صفحه اول  >> اخبار >>
مرجع ما | زحماتی که برای کشور اهل بیت علیهم السلام انجام می شود؛ هدر نخواهد رفت.
بازدید این صفحه: 3827          تاریخ انتشار: 1394/4/25 ساعت: 05:51:41
آیت الله شبیری زنجانی:
زحماتی که برای کشور اهل بیت علیهم السلام انجام می شود؛ هدر نخواهد رفت.

آیت الله شبیری زنجانی دام ظله پس از شنیدن گزارش عملکرد تیم مذاکره کننده ایران فرمودند: تلاشهایی که دولت و تیم مذاکره هسته ای برای برطرف کردن مشکلات پیش روی کشور با نیت خالص متحمل شدند، قطعا نزد خداوند دارای اجر است.

موضوع: دیدار

به گزارش مرجع ما (پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معظم له؛

آیت الله العظمی شبیری زنجانی دام ظله پس از شنیدن گزارش عملکرد تیم مذاکره کننده ایران فرمودند: تلاشهایی که دولت و تیم مذاکره هسته ای برای برطرف کردن مشکلات پیش روی کشور با نیت خالص متحمل شدند، قطعا نزد خداوند دارای اجر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی شبیری زنجانی، محمد نهاوندیان فرستاده ویژه رییس جمهور عصر روز چهارشنبه 24/4/ 94 با حضور در دفتر این مرجع عالی قدر با ایشان دیدار و گزارشی از عملکرد تیم مذاکره کننده ایران با کشورهای گروه  5+1 را ارائه کرد.


آیت الله العظمی شبیری زنجانی ضمن قدردانی از تلاشهای دولت گفتند: مشکلاتی که در گذشته برای ایران ایجاد شد زمینه ساز خطراتی بود که نه تنها ایران بلکه مناطق دیگر را هم تهدید می کرد. امیدواریم با این مذاکرات این خطرات و تهدیدها برطرف شود.

مرجع عالی قدر تشیع خاطر نشان کردند: زحمات دولت و تیم مذاکره کننده برای سربلندی کشوری انجام می شود که همه آن را کشور امیرالمومنین و اهل بیت علیهم السلام می دانند. زحمتی که برای خداوند و اهل بیت علیهم السلام باشد هرگز هدر نمی رود. انسان پاداش هر عمل را که برای خدا و خدایی ها انجام دهد، هم در این عالم و هم در عوالم دیگر به دست می آورد.

معظم له افزودند: ایران مورد عنایت اولیاء الهی است. اولیاء خدا پشتیبان کسانی هستند که برای سربلندی این کشور تلاش می کنند. ما دعا کردن برای موفقیت کسانی که در راه خیر قدم بر می دارند را وظیفه خود می دانیم.

 

در ابتدای این دیدار دکتر نهاوندیان، ضمن ابلاغ سلام ویژه رییس جمهور به آیت الله العظمی شبیری زنجانی به بیان گزارشی از تلاشهای تیم مذاکره کننده و دستاوردهای تواقف هسته ای پرداخت و اظهار امیدواری کرد که توافق ایجاد شده، فصل جدیدی از موفقیت را برای کشور رقم بزند. 

کد خبر: 1394425303773
1394/4/25

Share

بدون نظر

نام
پست الکترونیکی
وب سایت
متن