صفحه اول  اخبار اندیشه آخرین استفتائات آثار فقهی مرجع استخاره تماس با ما درباره ما
مرجع ما پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه http://marjaema.com
مطالب مهم
تبلیغات
اخبار
اوقات شرعی
اخبار حوزه و دانشگاه
» تأکید نماینده مجلس بر اجرای قوانین حوزه زنان
» گزارش تصویری از مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
» پیکر آیت الله موسوی اردبیلی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد
» بیانیه حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی حکم اخیر شیخ الازهر: کشتار غیر مسلمین در هر کجای دنیا شدیداً محکوم است
صفحه اول  >> اخبار >>
مرجع ما | اقدامات خوب دولت را به مردم معرفی کنید و توقع می رود محسنات شرعی ترویج گردد.
بازدید این صفحه: 3478          تاریخ انتشار: 1393/12/7 ساعت: 11:23:52
حضرت آیت الله شبیری:
اقدامات خوب دولت را به مردم معرفی کنید و توقع می رود محسنات شرعی ترویج گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله شبیری زنجانی، دکتر حسن روحانی امروز با حضور در دفتر این مرجع عالی قدر با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

موضوع: دیدار

 آیت الله العظمی شبیری زنجانی ضمن تقدیر از اقدامات خوب دولت از دکتر حسن روحانی خواست تا محسنات شرعی بیشتر ترویج گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی شبیری زنجانی، دکتر حسن روحانی امروز با حضور در دفتر این مرجع عالی قدر با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله العظمی شبیری زنجانی با اشاره به شرایط دشوار دولت روحانی گفتند: ملت بار سنگینی را به دوش شما گذاشتند و این قابل انکار نیست.


درشرایط سختی شما کار را شروع کردید و سنگینی این بار کاملا مشخص است و اینکه شما تمام توان خود را برای به نحو مطلوب انجام دادن این مسئولیت به کار بسته اید قابل انکار نیست.

معظم له در ادامه خاطر نشان کردند: کسانی که در امور اقتصادی تخصص دارند پیشرفت نسبی اقتصاد کشور و بهبود شرایط نسبت به قبل را تصدیق می کنند.

این تلاشها باید ظهور و بروز داشته باشد. در قانون شرع گفته می شود که صدقات مخفی باشد اما در امور واجبی مثل زکات این ظهور مورد عنایت شرع مقدس است. ممکن است اقدامات زیادی انجام شده باشد اما باید در منظر مردم باشد.

آیت الله العظمی شبیری ادامه دادند: یک مشکلی که پیش روی شماست جلب رضایت همه افراد و گروه هاست. به خاطر تضاد فکری که در جامعه وجود دارد این امر اجتناب ناپذیر است و این مسأله ای است که حتی انبیاء هم به آن مبتلا بوده اند و اینکه شما بتوانید همه افراد و مشربها را راضی نگهدارید امکان پذیر نیست و دیگران هم نباید چنین توقعی را داشته باشند. در این شرایط آنچه که از مسئولان به ویژه شما که اسماً و رسماً روحانی هستید توقع داریم این است که توجه ویژه ای به دین و رضایت خداوند متعال داشته باشید. تلاش شود محسنات شرعی بیشتر ترویج داده شود و از منکرات هم جلوگیری شود البته همه امور دست دولت نیست و تلاش شما هم قابل انکار نیست ولی همانطور که گفته شد، آنچه مهم است ظهور و بروز این اقدامات شماست.

این مرجع عالی قدر با تأکید بر مسؤولیت دشوار دکتر روحانی دعا برای دولت و مسئولان را وظیفه نامیدند و افزودند: دعای ما هم دنبال شماست؛ دعا کردن برای توفیق مسئولان دعا برای یک کشور شیعی است و این یک وظیفه است. 

کد خبر: 1393127302928
1393/12/7

Share

آخرین مطالب
1393/12/6: حضرت آیت الله شبیری زنجانی: / تمام آثار شرعی قبض و اقباض بر اجازه مالک بار می‌شود
1393/12/5: حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی تشریح کرد: / اجازه از احکام است یا از حقوق؟
بدون نظر

نام
پست الکترونیکی
وب سایت
متن