صفحه اول  اخبار اندیشه آخرین استفتائات آثار فقهی مرجع استخاره تماس با ما درباره ما
مرجع ما پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه http://marjaema.com
مطالب مهم
تبلیغات
اخبار
اوقات شرعی
اخبار حوزه و دانشگاه
» تأکید نماینده مجلس بر اجرای قوانین حوزه زنان
» گزارش تصویری از مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
» پیکر آیت الله موسوی اردبیلی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد
» بیانیه حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی حکم اخیر شیخ الازهر: کشتار غیر مسلمین در هر کجای دنیا شدیداً محکوم است
صفحه اول  >> اخبار >>
مرجع ما | قیام عاشورا سرمشق و الگوی سپاهیان است.
بازدید این صفحه: 4903          تاریخ انتشار: 1392/3/23 ساعت: 09:17:45
آیت الله نوری همدانی:
قیام عاشورا سرمشق و الگوی سپاهیان است.

بهره برداری از دانشگاه عاشورا نیازمند تفکر است و عاشورا درس های فراوانی برای مردان ، بانوان ، جوانان و سالمندان ما دارد و درس ولایتمداری ، فداکاری و از جان گذشتگی از جمله آنهاست.

موضوع: دیدار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرجع ما به نقل از واحد مرکزی خبر، وی امروز در دیدار تعدادی از سپاهیان با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت حضرت امام حسین ، حضرت ابوالفضل العباس و امام سجاد( علیهم السلام) افزود : امام خمینی هم با برگزیدن سیره و روش اباعبدالله الحسین (ع) و پیروی از دستورات قران کریم ، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و امروز آثار و برکات آن در لبنان ، سوریه و کشورهای دیگر دیده می شود.
آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه حتی گاندی( رهبر هندوستان) ، با این که مسلمان نبود در مبارزه خود با انگلستان از قیام امام حسین (ع) الگو گرفت اضافه کرد : بهره برداری از دانشگاه عاشورا نیازمند تفکر است و عاشورا درس های فراوانی برای مردان ، بانوان ، جوانان و سالمندان ما دارد و درس ولایتمداری ، فداکاری و از جان گذشتگی از جمله آنهاست.
آیت الله نوری همدانی برادری ، وفاداری و ایثار حضرت ابوالفضل العباس(ع) در حق امام حسین (ع) را از دیگر الگوهای حماسه کربلا دانست و گفت : پاسداران در دفاع مقدس از علمدار کربلا تاسی کردند و حماسه ها آفریدند که امنیت امروز کشورمان مرهون حماسه های 8 سال دفاع مقدس است.
آیت الله نوری همدانی در پایان بر حماسه آفرینی سراسری مردم در روز انتخابات 24 خرداد تاکید کرد و افزود : شرکت مردم در انتخابات فردا باید گسترده تر از حضور در راهپیمایی 22 بهمن و حماسه 9دی باشد.

کد خبر: 139232330263
1392/3/23

Share

آخرین مطالب
1392/3/22: چهارم شعبان، سال روز ولادت حضرت عباس بن علی علیه السلام مبارک باد
بدون نظر

نام
پست الکترونیکی
وب سایت
متن