صفحه اول  اخبار اندیشه آخرین استفتائات آثار فقهی مرجع استخاره تماس با ما درباره ما
مرجع ما پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه http://marjaema.com
مطالب مهم
تبلیغات
اخبار
اوقات شرعی
اخبار حوزه و دانشگاه
» تأکید نماینده مجلس بر اجرای قوانین حوزه زنان
» گزارش تصویری از مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
» پیکر آیت الله موسوی اردبیلی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد
» بیانیه حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی حکم اخیر شیخ الازهر: کشتار غیر مسلمین در هر کجای دنیا شدیداً محکوم است
صفحه اول  >> اخبار >>
مرجع ما | دیدار مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران و هیات همراه با حضرت آیت الله موسوی اردبیلی
بازدید این صفحه: 3478          تاریخ انتشار: 1393/9/24 ساعت: 23:48:38
دیدار مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران و هیات همراه با حضرت آیت الله موسوی اردبیلی

در ابتدای این دیدار که در مورخه 1393/9/25 در دفتر معظم له در قم جناب دکتر انوشیروان محسنی بندپی در ابتدا ضمن تسلیت به مناسبت ایام حزن دهه آخر صفر که مصادف است با اربعین حسینی و رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) و شهدات سبط اکبرش امام حسن مجتبی(ع) و همچنین شهادت امام رضا(ع) به محضر معظم له گزارشی را از روند بیمه سلامت در مدت روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، ارائه نمود.

موضوع: دیدار

 

 

به گزارش مرجع ما (پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معظم له؛

 

 

در ابتدای این دیدار که در مورخه 1393/9/25 در دفتر معظم له در قم جناب دکتر انوشیروان محسنی بندپی در ابتدا ضمن تسلیت به مناسبت ایام حزن دهه آخر صفر که مصادف است با اربعین حسینی و رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) و شهدات سبط اکبرش امام حسن مجتبی(ع) و همچنین شهادت امام رضا(ع) به محضر معظم له گزارشی را از روند بیمه سلامت در مدت روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، ارائه نمود. ایشان بیان داشت:‌که در این دولت قانون بیمه همه ایرانیان که حدود بیست سال به تعویق افتاده بود، به کار افتد و چتر بیمه برای همه اقشار مردم گسترده شود. در این مدت بیش از هفت میلیون دفترچه بیمه دریافت نموده اند.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در ادامه افزود: برنامه این است که علاوه بر درمان، با اطلاع رسانی و آگاهی دادن به مردم پیشگیری را در جامعه نهادینه نماییم.
در ادامه این دیدار حضرت آیت العظمی موسوی اردبیلی(مدظله العالی)  ضمن خوش آمدگویی به حضار فرمودند:‌از گزارش شما خیلی خوشحال شدم. کاری که شما انجام می دهید در میان کارها، از همه مهمتر، لازمتر و در جهت کسب رضایت مردم است. مردم امروز از کار شما راضی هستند. شما نیز باید تلاشتان را بیشتر کنید که در زمینه سلامت مردم، خدمات بیشتری ارائه دهید.
معظم له در ادامه فرمودند: فعالیت های انجام شده را به مردم اطلاع رسانی نمایید. اخبار شما باید واقعی باشد نه این که کارهای انجام نشده را گزارش دهید چون مردم به خوبی خلاف واقعیت را می بینند.
مرجعیت دینی در ادامه از خیرین خواستند که در امر سلامت به کمک دولت بیایند و در این راه قدم بردارند چرا که خدمت رسانی به مردم در تمام حوزه ها به خصوص در امر سلامت موجب رضایت خداوند می باشد.
معظم له در پایان ضمن دعا برای خادمان به مردم، توفیق روزافزون آن ها را از خداوند تبارک و تعالی خواستار شدند.

کد خبر: 1393924302327
1393/9/24

Share

بدون نظر

نام
پست الکترونیکی
وب سایت
متن