صفحه اول  اخبار اندیشه آخرین استفتائات آثار فقهی مرجع استخاره تماس با ما درباره ما
مرجع ما پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه http://marjaema.com
مطالب مهم
تبلیغات
اخبار
اوقات شرعی
اخبار حوزه و دانشگاه
» تأکید نماینده مجلس بر اجرای قوانین حوزه زنان
» گزارش تصویری از مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
» پیکر آیت الله موسوی اردبیلی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد
» بیانیه حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی حکم اخیر شیخ الازهر: کشتار غیر مسلمین در هر کجای دنیا شدیداً محکوم است
صفحه اول  >> اخبار >>
مرجع ما |  چهارشنبه؛ افتتاح سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه تهران با سخنرانی آیت‌الله مکارم شیرازی
بازدید این صفحه: 3611          تاریخ انتشار: 1393/6/10 ساعت: 09:14:29
 چهارشنبه؛ افتتاح سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه تهران با سخنرانی آیت‌الله مکارم شیرازی

رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه استان تهران گفت: مراسم آیین افتتاح سال تحصیلی ۹۴-۹۳ حوزه‌های علمیه تهران چهارشنبه ۱۲ شهریورماه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ساعت ۱۱:۳۰ برگزار خواهد شد.

موضوع: حوزه

به گزارش آیت‌الله علی‌اکبر رشاد رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه استان تهران صبح امروز در نشست خبری آغاز سال تحصیلی 94 ــ 93 این حوزه‌های علمیه از برگزاری آیین افتتاحیه سال تحصیلی جدید طلاب تهرانی در روز چهارشنبه ساعت 8:30 صبح خبر داد و گفت: این چهارمین سال برگزاری این مراسم است که در هر سال یکی از مراجع عظام تقلید در آن سخنرانی می‌کنند، در مراسم امسال از آیت‌الله مکارم شیرازی برای سخنرانی دعوت شده است.

وی افزود: همچنین در این مراسم مدیران شبکه خواهران و برادران حوزه‌های علمیه سخنرانی خواهند کرد. آیت‌الله مقتدایی به‌عنوان مدیر شبکه برادران حوزه‌های علمیه تهران و آیت‌الله جمشیدی یا حجت اسلام آقامیری از سخنرانان این مراسم خواهند بود.

رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه استان تهران با بیان اینکه عمده 14هزار طلبه استان برای شرکت در این مراسم دعوت شده‌اند، افزود: کنار اینها اساتید حوزه‌های علمیه تهران که حدود 1400 نفر هستند و مجموعه مدیران و خطبا و فضلای تهران هم در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید طلاب تهرانی را تجمع بزرگ حوزویان و طلاب خواند و گفت: این مراسم به‌مثابه جشن بهار معرفت تلقی می‌شود و حرکتی برای احیای حوزه علمیه تهران است.

به‌گفته آیت‌الله رشاد مراسم آیین افتتاح سال تحصیلی 94 ــ 93 حوزه‌های علمیه تهران چهارشنبه 12 شهریورماه از ساعت 8:30 صبح تا ساعت 11:30 برگزار خواهد شد.

کد خبر: 1393610301560
1393/6/10

Share

بدون نظر

نام
پست الکترونیکی
وب سایت
متن