صفحه اول  اخبار اندیشه آخرین استفتائات آثار فقهی مرجع استخاره تماس با ما درباره ما
مرجع ما پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه http://marjaema.com
مطالب مهم
تبلیغات
اخبار
اوقات شرعی
اخبار حوزه و دانشگاه
» تأکید نماینده مجلس بر اجرای قوانین حوزه زنان
» گزارش تصویری از مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
» پیکر آیت الله موسوی اردبیلی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد
» بیانیه حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی حکم اخیر شیخ الازهر: کشتار غیر مسلمین در هر کجای دنیا شدیداً محکوم است
صفحه اول  >> اخبار >>
مرجع ما | دیدار معاون سیما با مراجع عظام قم
بازدید این صفحه: 4565          تاریخ انتشار: 1393/3/22 ساعت: 09:17:14
دیدار معاون سیما با مراجع عظام قم

با هدف بهره‌گیری از رهنمودهای علمای اعلام در زمینه تولید برنامه‌های معارفی، دکتر دارابی و جمعی از مدیران سیما با مراجع عظام قم دیدار و گفت‌وگو کردند.

موضوع: دیدار

 

به گزارش مرجع ما (پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه) به نقل روابط عمومی سیما، در این دیدارها که در آستانه میلاد منجی بشریت حضرت ولی عصر(عج) و ماه مبارک رمضان انجام شد علماء و مراجع عظام توصیه هایی متعددی را متذکر شدند.

آیت‌الله مکارم شیرازی در ملاقات معاون و مدیران سیما، توجه به ارزش‌های دینی از اولویت‌های رسانه دانست واضافه کرد: بحمدالله رسانه نسبت به مسائل دینی، اخلاقی و ارزشی بیدار و حساس است.

دکتر دارابی معاون سیما در این ملاقات با ارائه گزارشی از روند تولیدات مذهبی در شبکه‌های سیما گفت: با هدف توجه به برنامه‌های معارفی امسال را سال معارف در سیما نامگذاری کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: برای تولید برنامه‌های معارفی از همه امکانات و ظرفیت‌های رسانه بهره‌گیری خواهیم کرد.

براساس گزارش ایسنا، همچنین در ادامه سفر یک روزه معاون و مدیران سیما و در دیدار با آیت‌الله سبحانی، دکتر دارابی با تشریح تولیدات برنامه‌ای ماه مبارک رمضان تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان تلاش خواهیم کرد با استفاده از تعالیم قرآنی و اهل بیت، نیازهای معرفتی مخاطبان را تامین کنیم.

آیت‌الله سبحانی نیز با اشاره به فعالیت‌های دشمنان اسلام گفت: بسیاری از فعالیت‌های معاندان و دشمنان اسلام زمینه‌های تکامل و پیشرفت رسانه ملی را فراهم کرد.

از برکات دیگر سفر معاون و مدیران سیما به شهر خون و قیام، ملاقات با آیت‌الله نوری همدانی بود. ایشان در این دیدار تاکید کرد: کار شما بسیار حساس ،مهم وتاثیر گذار است و اگر همه متولیان فرهنگ کشور در این جبهه متحد شوند؛پیشرفت و موفقیت شما در رسانه ملی حتمی خواهد بود.

دکتر دارابی نیز با اشاره به فعالیت‌های رسانه‌های غربی در تخریب چهره روحانی اسلام گفت: ما در رقابت نابرابر با شبکه های رقیب و معاند ماهواره‌ای که بر علیه اسلام وجمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند نیازمند عزم و اراده ملی و همراهی هستیم.

در دیدار تولیت آستان مقدس جمکران حجت‌الاسلام رحیمیان و معاون سیما و تنی چند از مدیران شبکه‌های سیما، با اهداء پرچم و نماد مسجد مقدس جمکران به دکتر دارابی راه‌های گسترش همکاری‌ها و بازتاب مناسب فعالیت‌ها و رخدادهای مسجد جمکران بررسی شد.

 

کد خبر: 1393322301247
1393/3/22

Share

بدون نظر

نام
پست الکترونیکی
وب سایت
متن