صفحه اول  اخبار اندیشه آخرین استفتائات آثار فقهی مرجع استخاره تماس با ما درباره ما
مرجع ما پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه http://marjaema.com
مطالب مهم
تبلیغات
اخبار
اوقات شرعی
اخبار حوزه و دانشگاه
» تأکید نماینده مجلس بر اجرای قوانین حوزه زنان
» گزارش تصویری از مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
» پیکر آیت الله موسوی اردبیلی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد
» بیانیه حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی حکم اخیر شیخ الازهر: کشتار غیر مسلمین در هر کجای دنیا شدیداً محکوم است
صفحه اول  >> اخبار >>
مرجع ما | مجید انصاری در مراسم بزرگداشت آیت‌الله زرندی سخنرانی می‌کند
بازدید این صفحه: 4503          تاریخ انتشار: 1393/3/7 ساعت: 09:46:13
مجید انصاری در مراسم بزرگداشت آیت‌الله زرندی سخنرانی می‌کند

دبیر ستاد برگزاری مراسم ارتحال آیت‌الله زرندی - عضو فقید مجلس خبرگان رهبری - برنامه‌های این ستاد جهت برگزاری مراسم تشییع، تدفین و ختم آن مرحوم را اعلام کرد.

موضوع: اخبار

 

به گزارش مرجع ما (پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه)؛

 

دبیر ستاد برگزاری مراسم ارتحال آیت‌الله زرندی - عضو فقید مجلس خبرگان رهبری - برنامه‌های این ستاد جهت برگزاری مراسم تشییع، تدفین و ختم آن مرحوم را اعلام کرد.

فضل‌الله رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، با تسلیت به مناسبت درگذشت آیت‌الله زرندی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: ایشان یار دیرین حضرت امام خمینی(ره)، روحانی متدین، مبارز و صبور در نهضت و انقلاب بود.

وی با اشاره به تشکیل ستاد برگزاری مراسم ارتحال آیت‌الله زرندی در فرمانداری کرمانشاه، به برنامه‌های این ستاد اشاره کرد و گفت: صبح و عصر امروز (چهارشنبه، هفتم خرداد) مراسم ختم ایشان با حضور بیت مرحوم آیت‌الله زرندی در محل حوزه علمیه امام(ره) کرمانشاه برگزار می‌شود.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه افزود: مراسم تشییع پیکر آیت‌الله زرندی نیز ساعت 9 صبح فردا (پنجشنبه، هشتم خرداد) از محل مسجد آیت‌الله بروجردی تا مسجد جامع کرمانشاه برگزار می‌شود. سپس پیکر ایشان به حوزه علمیه کرمانشاه واقع در بلوار طاق بستان منتقل شده و در آنجا پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله موسوی بجنوردی، خاکسپاری می‌شود.

رنجبر ادامه داد: مراسم ختم مرحوم آیت‌الله زرندی نیز عصر پنجشنبه از ساعت 16 تا 18 در محل حوزه علمیه امام(ره) برگزار می‌شود که سخنران این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خواهد بود.

وی از اعلام عزای عمومی در کرمانشاه به مناسبت درگذشت آیت‌الله زرندی خبر داد و گفت: به مناسبت درگذشت آیت‌الله زرندی سه روز (چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه) عزای عمومی در کرمانشاه اعلام شده و فردا (پنجشنبه) نیز تعطیل عمومی اعلام شده است.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه از عموم مردم ولایتمدار و قدرشناس کرمانشاه دعوت کرد در مراسم تشییع، تدفین و ختم آیت‌الله زرندی شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله حاج شیخ حسن زرندی شب دوشنبه در سن 82 سالگی بدلیل عارضه قلبی درگذشت.

وی سه دوره نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری بود و از سال 1363 تا 1386 نیز نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بود.

کد خبر: 139337301222
1393/3/7

Share

بدون نظر

نام
پست الکترونیکی
وب سایت
متن