صفحه اول  اخبار اندیشه آخرین استفتائات آثار فقهی مرجع استخاره تماس با ما درباره ما
مرجع ما پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه http://marjaema.com
مطالب مهم
تبلیغات
اخبار
اوقات شرعی
اخبار حوزه و دانشگاه
» تأکید نماینده مجلس بر اجرای قوانین حوزه زنان
» گزارش تصویری از مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
» پیکر آیت الله موسوی اردبیلی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد
» بیانیه حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پی حکم اخیر شیخ الازهر: کشتار غیر مسلمین در هر کجای دنیا شدیداً محکوم است
صفحه اول  >> اخبار >>
مرجع ما | دیدار دانشجویان سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار با حضرت آیت الله موسوی اردبیلی
بازدید این صفحه: 3936          تاریخ انتشار: 1393/1/23 ساعت: 02:39:14
دیدار دانشجویان سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار با حضرت آیت الله موسوی اردبیلی

در ابتدای این دیدار؛ که عصر پنجشنبه 21/1/1393 در دفتر معظم له در قم صورت گرفت؛ یکی از مسؤولان سازمان مذکور ضمن ارائه گزارشی از عملکرد یکساله؛ نکاتی را بیان کرد.

موضوع: دیدار

 

به گزارش مرجع ما (پایگاه اطلاع رسانی مراجع شیعه)؛

در ابتدای این دیدار؛ که عصر پنجشنبه 21/1/1393 در دفتر معظم له در قم صورت گرفت؛ یکی از مسؤولان سازمان مذکور ضمن ارائه گزارشی از عملکرد یکساله؛ نکاتی را بیان کرد. وی گفت: اگرچه تا یک سال قبل از این، ناامیدی بر اکثر فعالان جامعه و فعالان سیاسی حاکم بود و امیدی به کار سیاسی و اجتماعی نبود، ولی در همان فضا مجموعه ما وارد کار شدند و با تلاش و جدیت به سهم خود تحرکی را در نسل جوان و پس از آن در اقشار دیگر ایجاد کردند که ثمره آن تشکیل ستاد ملی جوانان اصلاح طلب در ستاد آیت الله هاشمی رفسنجانی بود و بعد از آن، همین گروه در ستاد انتخاباتی دکتر روحانی فعالیت را ادامه دادند. وی بیان کرد: ما در اول هرسال وظیفه خود می دانیم که به محضر بزرگان و مرجعیت دینی برسیم که بحمدالله هم سال گذشته به محضر شما رسیدیم و امسال هم این توفیق را پیدا کردیم که از رهنمودهای حضرت عالی استفاده کنیم.
آنگاه حضرت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی(مدظله العالی) با بیان آیه شریفه قرآن فرمودند: خداوند بشارت می دهد به انسان هایی که در میان اقوال و روش های مختلف، روش و قولی را انتخاب کنند که از استحکام و عقلانیت بیشتری برخوردار باشد و اگر انسان چنین روشی را پیشه خود کند در هر برهه و زمانی به توفیقات زیادی دست پیدا می کند. لذا در این دنیا که اساس آن بر تحول و تغییر هست، انسان باید این محور را مدنظر قرار دهد و هیچ گاه آن را فراموش نکند.
معظم له در ادامه خطاب به مسؤولان سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار فرمودند: شما که بحمدالله هم دغدغه اجتماعی دارید و هم دغدغه دینی و از طرفی پسوند دینی را برای تشکیلات خود به همراه دارید، بدانید دین ورزی در حوزه اسلام هم از عقلانیت لازم برخوردار است و هم از استحکام کافی؛ بنابراین در فعالیت های خودتان، خدا و آموزه های دینی را مدنظر قرار دهید و تحت تأثیر القائات جانبی قرار نگیرد.
مرجعیت دینی فرمودند: البته باید مواظب باشید دین را آن گونه که هست فرا بگیرد و با آن آشنا شوید و به کار ببندید نه این که هر حرف و فریادی را ولو به نام دین زده شود به منزله دین تلقی کنید. لذا باید تکیه شما بر قرآن و نهج البلاغه و گفتار و سیره ائمه معصومین(علیهم السلام) باشد و آن را محور حرکت های دینی خود قرار دهید. که در این صورت هم راستی و درستی و هم عقلانیت را به همراه خود دارید و هم از کجی ها و دروغ ها فاصله گرفته اید.
معظم له در پایان با تشکر از انسجام و فعالیت های جوانان حاضر و اراده قوی آن ها؛ توفیقات بیشتر حاضران را خواستار شدند.

کد خبر: 1393123301076
1393/1/23

Share

آخرین مطالب
1393/1/24: دهه های پی در پی عزاداری و نظرات علما و دین پژوهان: / باید گنجایش کلی جامعه را در نظر گرفت
1393/1/21: دفتر حضرت آیت الله موسوی اردبیلی: / تعامل و همزیستی پیروان اسلام و مسیحیت
1393/1/9: پیام تسلیت دو تن از مراجع در پی درگذشت مرحوم آیت الله سید محمدمهدی دستغیب
بدون نظر

نام
پست الکترونیکی
وب سایت
متن